Nöjdare kunder, helt enkelt

NöjdareKunderBok
NöjdareKunderBok

Nöjdare kunder, helt enkelt

200.00

Med den här boken vill vi inspirera och stimulera dig som vill börja jobba ännu mer medvetet med kundvård. Vi vill bidra till att fler kunder får en riktigt positiv upplevelse att berätta om för sina vänner och bekanta. Vi vill att ännu fler kunder får en känsla av att ”här bryr de sig, här vill jag fortsätta vara kund!”.
Vi hoppas du skall hitta inspiration, bli påmind om saker du redan visste men kanske inte använder fullt ut varje dag, lära dig nya saker eller hitta hjälp att kommunicera till andra det du själv redan är övertygad om.
Vill du få mesta möjliga ut av boken? Den stora skillnaden får du om du stannar till vid reflektionsfrågorna och relaterar till din verklighet – hur fungerar det med just dina kunder?
”En oreflekterad händelse är bara en händelse, en reflekterad händelse blir till erfarenhet”.
För dig som vill veta mera om hur man mäter kundnöjdhet finns en egen avdelning med metodkunskap.

Författare: Eva Hauge & Mats Wallgren

Fri frakt. Pris inkl. moms.

Quantity:
KÖP